پورتال تخصصی بیمه عمر

هر آنچه که باید از بیمه عمر دانست

پورتال تخصصی بیمه عمر

هر آنچه که باید از بیمه عمر دانست

نویسندگان

دلیل اول : سود 18 تا 26 درصدی

يكشنبه, ۲۱ تیر ۱۳۹۴، ۱۲:۰۶ ب.ظ

یکی از امتیاز‌های خرید یک بیمه عمر که باعث می‌شود به عنوان یک سپرده‌گذاری در نظر گرفته شود. تعلق گرفتن سود به پولی است که بابت بیمه‌نامه صرف می‌شود.


در اصل شما هر چقدر حق بیمه می‌پردازید شبیه آن است که پول‌تان را در یک سپرده بلند‌مدت در بانک ها سرمایه‌گذاری کنید، با چند تفاوت. برای خرید بیمه عمر تعیین رقم دست شماست. در حالی که برای سپرده‌گذاری در بانک باید یک حداقل پول را به صورت یکجا در اختیار بانک قرار دهید.

قبلاً سود پرداختی در خرید بیمه‌های عمر 15 درصد بود و چند سال هم تغییر پیدا نکرده بود ، اما با اصلاح قانون مربوطه این سود به 18 درصد رسید و قرار است هر سال هم همراه با نرخ تورم اضافه شود. البته اگر حق بیمه را به صورت مشارکتی پرداخت کنید می‌توانید این میزان سود را به 26 درصد هم برسانید.

بر اساس اجازه‌ای که بیمه مرکزی به شرکت‌های بیمه داده ، آنها می‌توانند با اجرای طرح مشارکتی به خریدار بیمه این امکان را بدهند که بین 20 تا 26 درصد به صورت سالانه از محل خرید بیمه سود کسب کند. بیمه‌گذار می‌تواند حق بیمه را به صورت سالانه یا ماهانه پرداخت کند. هر زمان که حق بیمه به حق بیمه‌های پرداختی اضافه شود بلافاصله سود پرداختی هم افزایش می‌یابد.

نظرات  (۱)

بدبختی وسعادت..بیماری وسلامت..فقروغناساخته ذهن شماست..اسپنسر...شمابه هرانچه بیندیشیدهمان میشود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی