پورتال تخصصی بیمه عمر

هر آنچه که باید از بیمه عمر دانست

پورتال تخصصی بیمه عمر

هر آنچه که باید از بیمه عمر دانست

نویسندگان

یکی از دغدغه‌های مهم هر نان‌آور خانواده‌ای تامین نیاز‌های مالی اعضای خانواده‌اش است.

کسانی که مشاغل سخت دارند و در معرض تهدید جانی هستند همیشه نگران این هستند که بعد از فوت‌شان این امکان وجود دارد افرادی که به درآمدشان متکی بوده‌اند، با مشکل مالی مواجه شوند. برای اینکه خیلی فکرتان به این موضوع مشغول نباشد و بتوانید سر کار هم حواس‌تان را بیشتر جمع کنید پیشنهاد می‌کنیم یک بیمه عمر و زندگی بخرید. بیمه عمر با پرداخت مستمری به افرادی که نام آنها در قرارداد ذکر شده ، موجب آسودگی خاطرتان خواهد شد.

به طور مثال زوج‌های جوانی که فرزندان کوچکی دارند و یا فرزندانی که والدین از کار افتاده دارند،  شامل این بند می‌شوند.حتی اگر کسی پدر و مادر پیری داشته باشد می‌تواند با پرداخت حق بیمه ناچیز اضافی آنها را هم در لیست قرار دهد. پس از فوت بیمه‌گذار در هر سنی و در هر مرحله‌ای از بیمه‌نامه همسر او تا آخر عمر از مستمری برخوردار است و فرزندان پسر هم تا سن 18 سالگی و فرزندان دختر هم تا زمانی که ازدواج نکرده باشند از این مستمری استفاده خواهند کرد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی