پورتال تخصصی بیمه عمر

هر آنچه که باید از بیمه عمر دانست

پورتال تخصصی بیمه عمر

هر آنچه که باید از بیمه عمر دانست

نویسندگان

دلیل دوم : پرداخت تسهیلات با سود پایین

شنبه, ۲۰ تیر ۱۳۹۴، ۰۱:۲۷ ب.ظ

در حال حاضر هیچ کدام از بانک‌های کشور میزان سپرده‌ها را در پرداخت تسهیلات به مشتریان‌شان در نظر نمی‌گیرند.


یعنی هیچ بانکی به خاطر اینکه کسی در آن بانک سپرده‌گذاری کرده حق ندارد امتیاز خاصی در زمینه پرداخت تسهیلات برای او در نظر بگیرد اما یکی از مشوق‌های شرکت‌‌های بیمه در فروش بیمه عمر و زندگی پرداخت تسهیلات ارزان است. این اجازه از طرف بیمه مرکزی به همه شرکت‌ها داده شده است بعد از پرداخت حداقل 50 درصد از کل حق بیمه به میزان 90 درصد از حق بیمه‌های پرداختی با نرخ سود 4 تا 9 درصد به آنها تسهیلات بدهند.

باز‌پرداخت این تسهیلات می‌تواند ماهانه یا سالانه باشد. اگر کسانی به تسهیلات نیاز داشته باشند این امکان را دارند که همه حق بیمه را یکجا پرداخت کنند و وام بیشتری بگیرند. پس از باز‌پرداخت وام هم یک سال صبر کنند، می‌توانند دوباره درخواست دریافت تسهیلات را ارائه کنند و باز هم تسهیلات با نرخ سود پایین در‌یافت کنند. البته اولویت با کسانی خواهد بود که  وام نگرفته‌اند. اما تمام کسانی که بالای 50 درصد حق بیمه را پرداخت کرده باشند به صورت یکسان و بدون توجه به اینکه چه کسی چه مقدار حق بیمه داده یا از کی بیمه‌نامه را خریده از این تسهیلات استفاده خواهند کرد.

نظرات  (۱)

من یکم از متن رو خوندم گیج شدم !!!!!!!!! ناراحت نشیا شاید من دقت نکردم
لطفا به سایت منم سر بزن
پاسخ:
با سلام

ممنون از اینکه مطالعه کردید در صورت هرگونه ابهامی بنده حاضر به پاسخ سئوال شما هستم.

با تشکر

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی