پورتال تخصصی بیمه عمر

هر آنچه که باید از بیمه عمر دانست

پورتال تخصصی بیمه عمر

هر آنچه که باید از بیمه عمر دانست

نویسندگان

پرداخت حق بیمه بصورت سالیانه

چهارشنبه, ۲۰ خرداد ۱۳۹۴، ۰۹:۳۰ ق.ظ

در صورت امکان پرداخت حق بیمه را به صورت سالیانه انتخاب کنید.


پرداخت های ماهیانه حق بیمه ، به علت مشغله زیاد و گرفتاری های روزمره ، ممکن است سهواً فراموش شود که البته این امر در تمامی اقساط ها زیاد اتفاق می افتد. عدم پرداخت اقساط در سررسید مقرر منجر به کاهش سود مشارکت در منافع بیمه ای میشود ( این سود طبق آیئن نامه 68 در پایان هر سال محاسبه و به اندوخته اضافه میشود. )

امکان به تعویق افتادن اقساط موجب بوجود آمدن استرس و حس اضطراب میشود. و همانطور که گفته شد پرداخت سالیانه حق بیمه به دلیل روز شمار بودن و بهره مرکب سود با روش های پرداخت های دیگر ماهیانه ، سه ماهه و ... تفاوت زیادی دارد.

بعنوان مثال اگر 2 بیمه گذار در یک زمان و با شرایط مساوی بیمه عمر بگیرند و فقط تنها فرق آن طریقه پرداخت آن باشد یکی بصورت ماهیانه و دیگری بصورت سالیانه هر 2 بیمه گذار در پایان سال بیمه ای یک مبلغ را پرداخت نموده اند ولی در پایان قرارداد بیمه عمر به بیمه گذاری که حق بیمه را سالیانه پرداخت مینمود مبلغ بیشتری به آن تعلق پیدا میکند، پس در صورت امکان بهتر است حق بیمه را به صورت سالیانه بپردازید.


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی